AVM'de en çok erkekler geziyor
AVM'de en çok erkekler geziyor
Sayıları her geçen gün artan alışveriş merkezlerine (AVM), ilgi artıyor.
Sayıları her geçen gün artan alışveriş merkezlerine (AVM), ilgi artıyor.
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) verilerine göre, erkekler kadınlara göre sosyal medya ve alışveriş merkezlerinde daha fazla zaman geçiriyor. Bu noktada, AVM'lerde dolaşma oranıkadınlarda yüzde 38.3 iken, erkeklerde yüzde 42.8, sosyal medyada vakit geçirme ise kadınlarda yüzde 26.2, erkeklerde yüzde 41.7 oldu.
TELEVİZYONU ÇOK SEVİYORUZ
Kadınlar, erkeklere göre ailelerine 4 kat fazla zaman ayırırken, çalışan erkekler çalışmayanlara göre çocuk bakımıyla daha çok ilgileniyor. Hem kadınlar hem erkekler boş vakitlerini en çok TV seyrederek değerlendiriyor. En az zaman sosyal aktivitelere ve doğa yürüyüşlerine harcanıyor.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.