Faturalar ucuzluyor

08.03.2017 - 10:34, Güncelleme: 26.12.2020 - 11:32
 

Faturalar ucuzluyor

Elektrikte serbest tüketici sistemi giderek yayılıyor. Vatandaşlar kendi şirketlerini seçerek daha ucuz elektrik alıyor. Şirketler de rekabeti artırıyor

Elektrikte serbest tüketici limitinin aylık faturasının 82 liraya düşürülmesinin ardından, birçok abone için ucuz elektriğin önü açıldı. Aboneler en avantajlı elektrik tedarikçisini seçerek faturalarını ucuzlatmanın yoluna kavuştu. CK Boğaziçi Elektrik de 'serbest tüketici' talebine yetişmek için Müşteri İşlem Merkezleri (MİM) sayısını 200'e çıkarttı. İstanbul'un Avrupa Yakası başta olmak üzere 81 ilde toplam 4.5 milyon aboneye hizmet CK Boğaziçi Elektrik, hizmet verdiği nokta bakımından finans ve telekom sektörü oyuncularını geride bıraktı. 10 DAKİKADA ÇÖZÜM Şirket, serbest tüketici ihtiyacına daha hızlı yanıt vermek için yıl sonuna kadar da Türkiye çapında 275 MİM'e ulaşmayı hedeflediğini açıkladı. Özelleştirmeden önce hizmet noktalarında bekleme süresinin 1-3 saat arasında değiştiğine işaret eden CK Boğaziçi Elektrik Genel Müdürü Halit Bakal, "Bugün yenilenmiş 'Müşteri Hizmet Merkezleri'mizde bu süre 10 dakikalara kadar inmiş durumda" dedi.
Elektrikte serbest tüketici sistemi giderek yayılıyor. Vatandaşlar kendi şirketlerini seçerek daha ucuz elektrik alıyor. Şirketler de rekabeti artırıyor

Elektrikte serbest tüketici limitinin aylık faturasının 82 liraya düşürülmesinin ardından, birçok abone için ucuz elektriğin önü açıldı. Aboneler en avantajlı elektrik tedarikçisini seçerek faturalarını ucuzlatmanın yoluna kavuştu. CK Boğaziçi Elektrik de 'serbest tüketici' talebine yetişmek için Müşteri İşlem Merkezleri (MİM) sayısını 200'e çıkarttı. İstanbul'un Avrupa Yakası başta olmak üzere 81 ilde toplam 4.5 milyon aboneye hizmet CK Boğaziçi Elektrik, hizmet verdiği nokta bakımından finans ve telekom sektörü oyuncularını geride bıraktı.

10 DAKİKADA ÇÖZÜM
Şirket, serbest tüketici ihtiyacına daha hızlı yanıt vermek için yıl sonuna kadar da Türkiye çapında 275 MİM'e ulaşmayı hedeflediğini açıkladı. Özelleştirmeden önce hizmet noktalarında bekleme süresinin 1-3 saat arasında değiştiğine işaret eden Genel Müdürü Halit Bakal, "Bugün yenilenmiş 'Müşteri Hizmet Merkezleri'mizde bu süre 10 dakikalara kadar inmiş durumda" dedi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve hedefgazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.