GEBZE CENTER’IN SEVGİLİLER GÜNÜ PROJESİNE 7 ÖDÜL

Gebze 02.05.2016 - 11:12, Güncelleme: 26.12.2020 - 11:31
 

GEBZE CENTER’IN SEVGİLİLER GÜNÜ PROJESİNE 7 ÖDÜL

Gebze Center, Hermes Creative Awards 2016 ödüllerinde Sevgiler Günü’ne özel olarak hazırladığı sosyal medya projesi #herşeyerağmenseniseviyorum ile 2 platin ve 5 gold olmak üzere 7 ödüle layık görüldü.

JLL Türkiye tarafından yönetilen Gebze Center, dünyanın en saygın pazarlama ve iletişim platformlarından AMCP’nin (Association of Marketing and Communication Professionals) her yıl gerçekleştirdiği Hermes Creative Awards’ta 7 dalda ödülün sahibi oldu.   Gebze Center, pazarlama iletişimi ve yaratıcılık alanında en büyük projelerin değerlendirildiği Hermes Creative Awards’ta #herşeyerağmenseniseviyorum projesiyle ödüle layık görüldü. Gebze Center, Facebook üzerinden gerçekleştirdiği projeyle, özel etkinlik ve dijital pazarlama kampanyaları dallarında 2 platin, müşteri ilişkileri, sosyal pazarlama kampanyası, iletişim/pazarlama kampanyası, Facebook sitesi ve viral pazarlama dallarında ise 5 gold ödülün sahibi oldu.   Sevgililer Günü’ne özel olarak tasarlanan #herşeyerağmenseniseviyorum projesiyle takipçilerden sevdikleri insanları ‘neye rağmen’ sevdiklerini eğlenceli bir şekilde anlatmaları isteyen Gebze Center, kampanyayla en çok beğeni alan paylaşımları da ödüllendirildi.  
Gebze Center, Hermes Creative Awards 2016 ödüllerinde Sevgiler Günü’ne özel olarak hazırladığı sosyal medya projesi #herşeyerağmenseniseviyorum ile 2 platin ve 5 gold olmak üzere 7 ödüle layık görüldü.

JLL Türkiye tarafından yönetilen Gebze Center, dünyanın en saygın pazarlama ve iletişim platformlarından AMCP’nin (Association of Marketing and Communication Professionals) her yıl gerçekleştirdiği Hermes Creative Awards’ta 7 dalda ödülün sahibi oldu.

 

Gebze Center, pazarlama iletişimi ve yaratıcılık alanında en büyük projelerin değerlendirildiği Hermes Creative Awards’ta #herşeyerağmenseniseviyorum projesiyle ödüle layık görüldü. Gebze Center, Facebook üzerinden gerçekleştirdiği projeyle, özel etkinlik ve dijital pazarlama kampanyaları dallarında 2 platin, müşteri ilişkileri, sosyal pazarlama kampanyası, iletişim/pazarlama kampanyası, Facebook sitesi ve viral pazarlama dallarında ise 5 gold ödülün sahibi oldu.

 

Sevgililer Günü’ne özel olarak tasarlanan #herşeyerağmenseniseviyorum projesiyle takipçilerden sevdikleri insanları ‘neye rağmen’ sevdiklerini eğlenceli bir şekilde anlatmaları isteyen Gebze Center, kampanyayla en çok beğeni alan paylaşımları da ödüllendirildi.

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve hedefgazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.