19 NİSAN  CUMA - 23 NİSAN SALI 2024

HALKALI-GEBZE’DE TEST SÜRÜŞLERİ BAŞLADI

Gebze 15.05.2018 - 11:45, Güncelleme: 26.12.2020 - 11:33
 

HALKALI-GEBZE’DE TEST SÜRÜŞLERİ BAŞLADI

Halkalı-Gebze arasında bulunan banliyö hatlarını yenileme çalışmalarının yüzde 80’i tamamlanmasının ardından banliyö hattında 3 vagondan oluşan test sürüşleri başladı.

Halkalı-Gebze arasında bulunan eski banliyö hatlarını yenileme çalışmalarında yaklaşık 77 kilometrelik hattın yapım çalışmalarının yüzde 80’i tamamlandı. Haydarpaşa-Gebze arasında bulunan, 29 Mayıs 1969 yılından bu yana hizmet veren banliyö tren hattı 19 Haziran 2013’te yapılan son seferin ardından kapatılmıştı. Hattaki yeni istasyon ve eski istasyonların restorasyon çalışmaları da tüm hızıyla sürüyor. Haydarpaşa-Gebze banliyö hattının yeniden hizmete girmesi için sürdürülen çalışmalarda rayların döşenmesinde Kadıköy Kızıltoprak İstasyonu’na kadar gelindi. Haydarpaşa’ya sadece 2 istasyon kaldı. 1 MİLYON YOLCU TAŞINACAK Gebze-Haydarpaşa arasındaki Ankara-İstanbul Yüksek Hızlı Tren projesi ve Marmaray’la entegre olan banliyö hattında rayların döşenmesi sürüyor. Hattın tamamında ağustos ayı içinde inşaatının bitirilip 1.5-2 aylık periyotta da sinyal sistemlerinin tamamlanması hedefleniyor. Test işlemleri sonrasında da hat hizmete açılacak. 45 kilometrelik banliyö ve tren hatları tamamlandığında ve Marmaray projesi ile entegrasyonu sağlandığında Gebze’den Halkalı’ya 105 dakikada, Bakırköy’den Bostancı’ya 37 dakikada, Söğütlüçeşme’den Yenikapı’ya da 12 dakikada gidilecek. Hatta günde 1 milyon yolcunun taşınması planlanıyor.
Halkalı-Gebze arasında bulunan banliyö hatlarını yenileme çalışmalarının yüzde 80’i tamamlanmasının ardından banliyö hattında 3 vagondan oluşan test sürüşleri başladı.

Halkalı-Gebze arasında bulunan eski banliyö hatlarını yenileme çalışmalarında yaklaşık 77 kilometrelik hattın yapım çalışmalarının yüzde 80’i tamamlandı. Haydarpaşa-Gebze arasında bulunan, 29 Mayıs 1969 yılından bu yana hizmet veren banliyö tren hattı 19 Haziran 2013’te yapılan son seferin ardından kapatılmıştı. Hattaki yeni istasyon ve eski istasyonların restorasyon çalışmaları da tüm hızıyla sürüyor. Haydarpaşa-Gebze banliyö hattının yeniden hizmete girmesi için sürdürülen çalışmalarda rayların döşenmesinde Kadıköy Kızıltoprak İstasyonu’na kadar gelindi. Haydarpaşa’ya sadece 2 istasyon kaldı.

1 MİLYON YOLCU TAŞINACAK

Gebze-Haydarpaşa arasındaki Ankara-İstanbul Yüksek Hızlı Tren projesi ve Marmaray’la entegre olan banliyö hattında rayların döşenmesi sürüyor. Hattın tamamında ağustos ayı içinde inşaatının bitirilip 1.5-2 aylık periyotta da sinyal sistemlerinin tamamlanması hedefleniyor. Test işlemleri sonrasında da hat hizmete açılacak. 45 kilometrelik banliyö ve tren hatları tamamlandığında ve Marmaray projesi ile entegrasyonu sağlandığında Gebze’den Halkalı’ya 105 dakikada, Bakırköy’den Bostancı’ya 37 dakikada, Söğütlüçeşme’den Yenikapı’ya da 12 dakikada gidilecek. Hatta günde 1 milyon yolcunun taşınması planlanıyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve hedefgazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.