Personele Etkili iletişim” eğitimi

Kocaeli 29.01.2020 - 11:57, Güncelleme: 26.12.2020 - 11:34
 

Personele Etkili iletişim” eğitimi

Cenaze hizmetleri personeline “Vatandaşla Etkili İletişim” eğitimi

Cenaze Hizmetlerinde çalışan personellere, “Vatandaşla Etkili İletişim” konulu eğitim verildi. Nitelikli personeller ile vatandaşlara kaliteli bir hizmet sunmayı hedefleyen Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, 2020 yılında da hizmet içi eğitimlerine devam ediyor. Park Bahçe ve Yeşil Alanlar Daire Başkanlığı bünyesinde vatandaşlara cenaze hizmetleri veren personele yönelik “Cenaze Hizmetlerinde Vatandaşla Etkili İletişim” eğitimi verildi. İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığı tarafından verilen eğitimler, farklı konularda yıl boyunca devam edecek. CENAZE HİZMETLERİNDE VATANDAŞLA ETKİN İLETİŞİM Cenaze hizmetlerinde, cenazenin taşınması, yıkanması ve diğer işlerde görevli personellerin cenaze yakınları ile kurdukları iletişim dili önem taşıyor. Bu kapsamda Büyükşehir Belediyesi Cenaze Hizmetleri Şube Müdürlüğü personellerine, Büyükşehir Belediyesinde görevli Psikolog Sümbül Yaşayan Zararsız tarafından “Cenaze Hizmetlerinde Vatandaşla Etkili İletişim” eğitimi verildi. Büyükşehir Belediyesi Ana Hizmet Binası Meclis Salonunda gerçekleştirilen eğitime İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanı Bayram Bayram, yöneticiler ve cenaze hizmetlerinde görevli personeller katıldı.  “KUTSAL BİR İŞ YAPIYORSUNUZ” Eğitimin açılışında konuşan İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanı Bayram Bayram “Yaptığınız işin zorluklarının farkındayız, bunun yanı sıra kutsal bir iş yapıyorsunuz ve vatandaşa en zor gününde uzanan el sizlersiniz. Bu noktada verdiğiniz hizmetleri hem Büyükşehir Belediyemiz hem de Belediye Başkanımız adına yapmaktasınız. Bu sebeple gösterdiğiniz hassasiyet için sizlere başkanımız adına teşekkürlerimi sunuyorum. Yaptığınız iş dolayısıyla psikolojik olarak yaşadığınız zorlukların farkındayız ve bizler her zaman yanınızdayız” şeklinde konuştu.  “İNSANLARIN ACILARINA ORTAK OLUYORSUNUZ” Eğitimi gerçekleştiren Psikolog Sümbül Yaşayan Zararsız, kişinin iletişim için önce kendisini tanıması gerektiğini belirtti. Zararsız “Sözlü iletişimin yanı sıra beden dili de iletişimin temel taşlarındandır. Ayrıca dolaysız, açık ve dürüst olmalı ve karşımızdakini etkin bir şekilde dinlemeliyiz. Birbirimizi doğru anlayabilmek ve dolayısıyla etkili bir iletişim sağlayabilmek için bunlar önemli unsurlardır. Çok kutsal bir iş yapıyorsunuz ve yas sürecindeki insanların acılarına ortak oluyorsunuz. Bu noktada empati ile yaklaşıp insanların o an yaşadığı duyguları sahiplenmeli ve davranışlarınıza ayrı bir hassasiyet göstermelisiniz” dedi.
Cenaze hizmetleri personeline “Vatandaşla Etkili İletişim” eğitimi

Cenaze Hizmetlerinde çalışan personellere, “Vatandaşla Etkili İletişim” konulu eğitim verildi. Nitelikli personeller ile vatandaşlara kaliteli bir hizmet sunmayı hedefleyen Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, 2020 yılında da hizmet içi eğitimlerine devam ediyor. Park Bahçe ve Yeşil Alanlar Daire Başkanlığı bünyesinde vatandaşlara cenaze hizmetleri veren personele yönelik “Cenaze Hizmetlerinde Vatandaşla Etkili İletişim” eğitimi verildi. İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığı tarafından verilen eğitimler, farklı konularda yıl boyunca devam edecek.

CENAZE HİZMETLERİNDE VATANDAŞLA ETKİN İLETİŞİM

Cenaze hizmetlerinde, cenazenin taşınması, yıkanması ve diğer işlerde görevli personellerin cenaze yakınları ile kurdukları iletişim dili önem taşıyor. Bu kapsamda Büyükşehir Belediyesi Cenaze Hizmetleri Şube Müdürlüğü personellerine, Büyükşehir Belediyesinde görevli Psikolog Sümbül Yaşayan Zararsız tarafından “Cenaze Hizmetlerinde Vatandaşla Etkili İletişim” eğitimi verildi. Büyükşehir Belediyesi Ana Hizmet Binası Meclis Salonunda gerçekleştirilen eğitime İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanı Bayram Bayram, yöneticiler ve cenaze hizmetlerinde görevli personeller katıldı.

 “KUTSAL BİR İŞ YAPIYORSUNUZ”

Eğitimin açılışında konuşan İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanı Bayram Bayram “Yaptığınız işin zorluklarının farkındayız, bunun yanı sıra kutsal bir iş yapıyorsunuz ve vatandaşa en zor gününde uzanan el sizlersiniz. Bu noktada verdiğiniz hizmetleri hem Büyükşehir Belediyemiz hem de Belediye Başkanımız adına yapmaktasınız. Bu sebeple gösterdiğiniz hassasiyet için sizlere başkanımız adına teşekkürlerimi sunuyorum. Yaptığınız iş dolayısıyla psikolojik olarak yaşadığınız zorlukların farkındayız ve bizler her zaman yanınızdayız” şeklinde konuştu. 

“İNSANLARIN ACILARINA ORTAK OLUYORSUNUZ”

Eğitimi gerçekleştiren Psikolog Sümbül Yaşayan Zararsız, kişinin iletişim için önce kendisini tanıması gerektiğini belirtti. Zararsız “Sözlü iletişimin yanı sıra beden dili de iletişimin temel taşlarındandır. Ayrıca dolaysız, açık ve dürüst olmalı ve karşımızdakini etkin bir şekilde dinlemeliyiz. Birbirimizi doğru anlayabilmek ve dolayısıyla etkili bir iletişim sağlayabilmek için bunlar önemli unsurlardır. Çok kutsal bir iş yapıyorsunuz ve yas sürecindeki insanların acılarına ortak oluyorsunuz. Bu noktada empati ile yaklaşıp insanların o an yaşadığı duyguları sahiplenmeli ve davranışlarınıza ayrı bir hassasiyet göstermelisiniz” dedi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve hedefgazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.