GEBZE BELEDİYESİ 18 MART İLANI

SEDAŞ Darıca’da yeniden hizmete başladı

Darıca 06.08.2020 - 14:46, Güncelleme: 26.12.2020 - 11:34
 

SEDAŞ Darıca’da yeniden hizmete başladı

220 bin nüfuslu Darıca’ya hizmet vermeme kararı alıp müşterilerini Gebze’ye gönderen SEDAŞ büyük bir yanlıştan dönerek Darıca’ya yeniden hizmet verme kararı almıştı. SEDAŞ Darıca Şubesi 4 Ağustos itibari ile yeniden hizmet vermeye başladı. SEDAŞ ve PALGAZ korona virüs sürecinde Darıca hizmet merkezi noktalarını kapatmış, müşterilerini de Gebze’ye yönlendirmişti. 220 bin nüfuslu Darıca gibi bir ilçeden vatandaşların Gebze’ye gönderilmesini tepkiler yükselmiş, vatandaşlar da isyan ederek ‘Olmaz olsun böyle hizmet’ demişti. Darıcalıların yoğun baskısı, Darıca protokolünün de büyük çabası sonucu SEDAŞ ve PALGAZ yaptığı büyük bir yanlıştan dönerek Darıca’ya yeniden hizmet verme kararı aldıklarını açıklamıştı. SEDAŞ, Darıca Şubesi’ni 4 Ağustos itibari ile yeniden hizmete açtı. DEĞİŞİKLİKLER YAPILDI Osmangazi Mahallesi Sanayi Caddesi Safran Sok No:11’de hizmet vermeye başlayan SEDAŞ bir açıklama yaparak Darıcalılara duyurdu. SEDAŞ’tan yapılan açıklamada, “20 bin kilometrekarelik alanda, 3,7 milyon nüfusa ve 1,9 milyon aboneye elektrik dağıtım hizmeti sunan Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş. (SEDAŞ), yeniden yapılanma çalışmalarını tamamladı. Şirket, 4 Ağustos günü itibarıyla yeni yapısı ile hizmet vermeye başladı. Bölgelerin yüz ölçümü, hat uzunluğu, coğrafi yapısı, ihtiyaçları, tüketim değerleri gibi kritik parametrelerinin değerlendirildiği çalışmanın ardından bazı lokasyonlarda da değişiklikler yapıldı. KATMA DEĞER SAĞLAYACAK Yeni organizasyonel yapılanma ile daha esnek ve çevik bir yapı geliştirilmesi amaçlanıyor. Bu doğrultuda Sakarya, Kocaeli, Bolu, Düzce ve Gebze olmak üzere, 5 ayrı bölge müdürlükler ve bu müdürlüklere bağlı toplam 21 noktada operasyon yöneticilikler oluşturuldu. Bölge müdürler ve operasyon yöneticiler, ilgili il ve ilçede SEDAŞ’ın faaliyetlerinin yürütülmesinden sorumlu kişiler olarak görev yapacak. Müşteri odaklı hizmet anlayışıyla devreye alınan yeni organizasyonel yapılanma, tüketici taleplerinin daha kısa sürede çözümlenmesi konusunda ciddi bir katma değer sağlayacak.

220 bin nüfuslu Darıca’ya hizmet vermeme kararı alıp müşterilerini Gebze’ye gönderen SEDAŞ büyük bir yanlıştan dönerek Darıca’ya yeniden hizmet verme kararı almıştı. SEDAŞ Darıca Şubesi 4 Ağustos itibari ile yeniden hizmet vermeye başladı.

SEDAŞ ve PALGAZ korona virüs sürecinde Darıca hizmet merkezi noktalarını kapatmış, müşterilerini de Gebze’ye yönlendirmişti. 220 bin nüfuslu Darıca gibi bir ilçeden vatandaşların Gebze’ye gönderilmesini tepkiler yükselmiş, vatandaşlar da isyan ederek ‘Olmaz olsun böyle hizmet’ demişti. Darıcalıların yoğun baskısı, Darıca protokolünün de büyük çabası sonucu SEDAŞ ve PALGAZ yaptığı büyük bir yanlıştan dönerek Darıca’ya yeniden hizmet verme kararı aldıklarını açıklamıştı. SEDAŞ, Darıca Şubesi’ni 4 Ağustos itibari ile yeniden hizmete açtı.

DEĞİŞİKLİKLER YAPILDI

Osmangazi Mahallesi Sanayi Caddesi Safran Sok No:11’de hizmet vermeye başlayan SEDAŞ bir açıklama yaparak Darıcalılara duyurdu. SEDAŞ’tan yapılan açıklamada, “20 bin kilometrekarelik alanda, 3,7 milyon nüfusa ve 1,9 milyon aboneye elektrik dağıtım hizmeti sunan Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş. (SEDAŞ), yeniden yapılanma çalışmalarını tamamladı. Şirket, 4 Ağustos günü itibarıyla yeni yapısı ile hizmet vermeye başladı. Bölgelerin yüz ölçümü, hat uzunluğu, coğrafi yapısı, ihtiyaçları, tüketim değerleri gibi kritik parametrelerinin değerlendirildiği çalışmanın ardından bazı lokasyonlarda da değişiklikler yapıldı.

KATMA DEĞER SAĞLAYACAK

Yeni organizasyonel yapılanma ile daha esnek ve çevik bir yapı geliştirilmesi amaçlanıyor. Bu doğrultuda Sakarya, Kocaeli, Bolu, Düzce ve Gebze olmak üzere, 5 ayrı bölge müdürlükler ve bu müdürlüklere bağlı toplam 21 noktada operasyon yöneticilikler oluşturuldu. Bölge müdürler ve operasyon yöneticiler, ilgili il ve ilçede SEDAŞ’ın faaliyetlerinin yürütülmesinden sorumlu kişiler olarak görev yapacak. Müşteri odaklı hizmet anlayışıyla devreye alınan yeni organizasyonel yapılanma, tüketici taleplerinin daha kısa sürede çözümlenmesi konusunda ciddi bir katma değer sağlayacak.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve hedefgazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.