19 NİSAN  CUMA - 23 NİSAN SALI 2024

SEDAŞ’tan, fırtınada tam kadro hizmet!

Kocaeli 07.02.2020 - 14:56, Güncelleme: 26.12.2020 - 11:34
 

SEDAŞ’tan, fırtınada tam kadro hizmet!

Kocaeli’de yaşanan fırtına nedeniyle yoğunlaşan müşteri talepleri, 125 kişiden oluşan tecrübeli SEDAŞ (Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş.) çağrı merkezi ekibi tarafından anında yanıtlanarak, çözüme kavuşturuldu. SEDAŞ Çağrı Merkezi ekibi, müşteri memnuniyetini en üst sevide tutmak ve olası sorunları hızlıca çözüme ulaştırmak için çalışmalarına aralıksız devam ediyor. SEDAŞ, faaliyet bölgesinde yaşanan hava muhalefeti nedeniyle enerji hatlarında meydana gelen arızalarla ilgili müşterilerden gelen talepleri kesintisiz olarak karşıladı. Çağrı merkezi ekibinin en zor şartlara göre eğitilmesini sağlayan SEDAŞ, bölgedeki fırtınadan dolayı yaşanan yoğunluğu 125 kişilik çağrı merkezi ekibi ile başarıyla yönetti. Tecrübeli çağrı merkezi ekibi, kötü hava muhalefetinden kaynaklı artan talebi karşılarken, müşterilerin bilgi taleplerine çok hızlı yanıt vererek çözüme kavuşturdu. Kriz yönetiminde başarılı olan ekip, etkili aksiyon almak ve en iyi hizmeti sunmak için arıza durumuna göre stratejiler geliştirdi. İnteraktif sesli yanıt (IVR) sistemi ile de gerekli anonsları geçen ekip, verileri sürekli güncel tutarak müşterilerine anlık bilgi aktarımında bulundu. SEDAŞ, hizmet kalitesini artırmak amacıyla çağrı merkezi ekibine yönelik düzenli olarak eğitim çalışmaları ve performans ölçümleri gerçekleştiriyor. SEDAŞ, tüm planlı ve plansız kesintilerden cep telefonu mesajı ile anında haberdar olmak isteyen müşterilerine, 186 Çağrı Merkezi, 0530 919 19 19 nolu Whatsapp Hattı, sedas.com.tr, Web-Chat kanalları ile Müşteri Hizmet Merkezleri üzerinden 7 gün 24 saat hizmet vermeye devam ediyor.    

Kocaeli’de yaşanan fırtına nedeniyle yoğunlaşan müşteri talepleri, 125 kişiden oluşan tecrübeli SEDAŞ (Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş.) çağrı merkezi ekibi tarafından anında yanıtlanarak, çözüme kavuşturuldu.

SEDAŞ Çağrı Merkezi ekibi, müşteri memnuniyetini en üst sevide tutmak ve olası sorunları hızlıca çözüme ulaştırmak için çalışmalarına aralıksız devam ediyor. SEDAŞ, faaliyet bölgesinde yaşanan hava muhalefeti nedeniyle enerji hatlarında meydana gelen arızalarla ilgili müşterilerden gelen talepleri kesintisiz olarak karşıladı. Çağrı merkezi ekibinin en zor şartlara göre eğitilmesini sağlayan SEDAŞ, bölgedeki fırtınadan dolayı yaşanan yoğunluğu 125 kişilik çağrı merkezi ekibi ile başarıyla yönetti. Tecrübeli çağrı merkezi ekibi, kötü hava muhalefetinden kaynaklı artan talebi karşılarken, müşterilerin bilgi taleplerine çok hızlı yanıt vererek çözüme kavuşturdu. Kriz yönetiminde başarılı olan ekip, etkili aksiyon almak ve en iyi hizmeti sunmak için arıza durumuna göre stratejiler geliştirdi. İnteraktif sesli yanıt (IVR) sistemi ile de gerekli anonsları geçen ekip, verileri sürekli güncel tutarak müşterilerine anlık bilgi aktarımında bulundu.

SEDAŞ, hizmet kalitesini artırmak amacıyla çağrı merkezi ekibine yönelik düzenli olarak eğitim çalışmaları ve performans ölçümleri gerçekleştiriyor. SEDAŞ, tüm planlı ve plansız kesintilerden cep telefonu mesajı ile anında haberdar olmak isteyen müşterilerine, 186 Çağrı Merkezi, 0530 919 19 19 nolu Whatsapp Hattı, sedas.com.tr, Web-Chat kanalları ile Müşteri Hizmet Merkezleri üzerinden 7 gün 24 saat hizmet vermeye devam ediyor.

 

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve hedefgazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.