SEDAŞ’tan “Habersiz Kalmayın” çağrısı

Kocaeli 30.01.2020 - 14:25, Güncelleme: 26.12.2020 - 11:34
 

SEDAŞ’tan “Habersiz Kalmayın” çağrısı

Bolu, Düzce, Sakarya ve Kocaeli başta olmak üzere, 1,8 milyon aboneye elektrik dağıtım hizmeti veren SEDAŞ (Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş.), müşterilerine bilgi güncelleme çağrısında bulundu. SEDAŞ, tüm müşterileriyle etkin iletişim kurabilmek ve daha iyi hizmet verebilmek adına bilgilerin güncellenmesi için çağrı yaptı.  Özellikle tüm planlı ve plansız kesintilerden anında haberdar olmak isteyen müşterilerinin, bilgi güncelleme işlemlerini SEDAŞ’ın 5 ayrı iletişim kanalı üzerinden yapabilecekleri bilgisi paylaşıldı. Bolu, Düzce, Sakarya ve Kocaeli’deki müşterilerini bilgi güncelleme konusunda bilgilendirmek için çalışmalarına devam eden SEDAŞ, “Habersiz Kalmayın” çağrısıyla hazırladığı broşürlerini sayaç okuma görevlileri aracılığıyla dağıtmaya başladı. SEDAŞ’a ait tüm planlı ve plansız kesintilerden cep telefonu mesajı ile anında haberdar olmak isteyen müşterilerinin işlemlerini; 186 Çağrı Merkezi, 0530 919 19 19 nolu Whatsapp Hattı, sedas.com.tr den Web-Chat kanalları ile Müşteri Hizmet Merkezleri üzerinden 7 gün 24 saat sürdürebilecekleri kaydedildi.

Bolu, Düzce, Sakarya ve Kocaeli başta olmak üzere, 1,8 milyon aboneye elektrik dağıtım hizmeti veren SEDAŞ (Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş.), müşterilerine bilgi güncelleme çağrısında bulundu.

SEDAŞ, tüm müşterileriyle etkin iletişim kurabilmek ve daha iyi hizmet verebilmek adına bilgilerin güncellenmesi için çağrı yaptı.  Özellikle tüm planlı ve plansız kesintilerden anında haberdar olmak isteyen müşterilerinin, bilgi güncelleme işlemlerini SEDAŞ’ın 5 ayrı iletişim kanalı üzerinden yapabilecekleri bilgisi paylaşıldı.

Bolu, Düzce, Sakarya ve Kocaeli’deki müşterilerini bilgi güncelleme konusunda bilgilendirmek için çalışmalarına devam eden SEDAŞ, “Habersiz Kalmayın” çağrısıyla hazırladığı broşürlerini sayaç okuma görevlileri aracılığıyla dağıtmaya başladı. SEDAŞ’a ait tüm planlı ve plansız kesintilerden cep telefonu mesajı ile anında haberdar olmak isteyen müşterilerinin işlemlerini; 186 Çağrı Merkezi, 0530 919 19 19 nolu Whatsapp Hattı, sedas.com.tr den Web-Chat kanalları ile Müşteri Hizmet Merkezleri üzerinden 7 gün 24 saat sürdürebilecekleri kaydedildi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve hedefgazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.