SEDAŞ Toplandı

Gebze 16.10.2018 - 08:51, Güncelleme: 26.12.2020 - 11:33
 

SEDAŞ Toplandı

Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş. (SEDAŞ), “Müşteri Memnuniyeti Toplantısını” Sakarya’da bulunan şirket merkezinde gerçekleştirdi.

SEDAŞ Yönetim Kurulu ve İcra Başkanı Bekir Sami Güven’in Başkanlığında gerçekleşen toplantıya Dağıtım Direktörü Dr. Ersan Şentürk, Regülasyon Direktörü Yeşim Meltem Şişli, Grup Müdürleri ve Departman Yöneticileri ile İl Bölge Sorumluları da katıldı. 2018 yılının ilk dokuz aylık dönemine ait gerçekleşmelerin değerlendirildiği toplantıda, tüketicilerine kaliteli hizmet vererek, memnuniyet düzeyini artırmayı hedeflediklerini ifade eden SEDAŞ Yönetim Kurulu ve İcra Başkanı Bekir Sami Güven, “Kaçak elektrik ile mücadele, işletme, yatırım, iş sağlığı ve güvenliği, kurumsal iletişim, teknolojik yatırımlar, tüketici memnuniyeti ve paydaş ilişkileri ile çalışan performansı gibi konuları değerlendirdiğimiz,  müşteri memnuniyeti ve şikayetlerinin değerlendirildiği toplantımızda, tüm faaliyetlerimizi mercek altına alarak şirketimizin bir nevi röntgenini çektik. Analizleri yapılarak, kök nedenleri tespit edilmeye çalışılan her olayın bölgesel bazda yoğunluğu da dikkate alınıyor. Ayrıca, elektrik şebekemizi kışın zorlu şartlara hazırlamak için Sakarya, Kocaeli, Bolu, Düzce illerimizde yapılan çalışmaları değerlendirerek, hizmet bölgemizin genelinde enerji arzında en ufak bir aksama yaşanmaması için alınan önlemleri görüştük ve konularla ilgili kararlar aldık. Sonuç olarak; bölgemizde insanlarımızın memnuniyetini arttırmak için her türlü imkân ve kapasitemizle çalışmaya devam edeceğiz’’ dedi.
Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş. (SEDAŞ), “Müşteri Memnuniyeti Toplantısını” Sakarya’da bulunan şirket merkezinde gerçekleştirdi.

SEDAŞ Yönetim Kurulu ve İcra Başkanı Bekir Sami Güven’in Başkanlığında gerçekleşen toplantıya Dağıtım Direktörü Dr. Ersan Şentürk, Regülasyon Direktörü Yeşim Meltem Şişli, Grup Müdürleri ve Departman Yöneticileri ile İl Bölge Sorumluları da katıldı. 2018 yılının ilk dokuz aylık dönemine ait gerçekleşmelerin değerlendirildiği toplantıda, tüketicilerine kaliteli hizmet vererek, memnuniyet düzeyini artırmayı hedeflediklerini ifade eden SEDAŞ Yönetim Kurulu ve İcra Başkanı Bekir Sami Güven, “Kaçak elektrik ile mücadele, işletme, yatırım, iş sağlığı ve güvenliği, kurumsal iletişim, teknolojik yatırımlar, tüketici memnuniyeti ve paydaş ilişkileri ile çalışan performansı gibi konuları değerlendirdiğimiz,  müşteri memnuniyeti ve şikayetlerinin değerlendirildiği toplantımızda, tüm faaliyetlerimizi mercek altına alarak şirketimizin bir nevi röntgenini çektik. Analizleri yapılarak, kök nedenleri tespit edilmeye çalışılan her olayın bölgesel bazda yoğunluğu da dikkate alınıyor. Ayrıca, elektrik şebekemizi kışın zorlu şartlara hazırlamak için Sakarya, Kocaeli, Bolu, Düzce illerimizde yapılan çalışmaları değerlendirerek, hizmet bölgemizin genelinde enerji arzında en ufak bir aksama yaşanmaması için alınan önlemleri görüştük ve konularla ilgili kararlar aldık. Sonuç olarak; bölgemizde insanlarımızın memnuniyetini arttırmak için her türlü imkân ve kapasitemizle çalışmaya devam edeceğiz’’ dedi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve hedefgazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.