Yazı Detayı
24 Nisan 2013 - Çarşamba 11:00
 
Bende cennete gitmek istiyorum
Abbas Sır
abbas.sir@hotmail.com
 
 
 
 

Bende cennete gitmek istiyorum

 Bende Allahın rızasını almak istiyorum

Bende fırsat istiyorum

Bende hayır hasenat yapmak istiyorum 

Bende insanlığa hizmet etmek istiyorum

Gebze ticaret odasındaki başta yönetim kurulu başkanı olmak üzere meclis başkanı yöneticiler hepsi çok değer verdiğim çok saygı duyduğum insanlardır. Kendilerinden Allah razı olsun. Tabi bunların yanında GTO’nun çok kıymetli meclis üyeleri da keza aynı. Onlardan da Allah razı olsun. Mestan Okan Bey, Sedat Mican Bey, Halit Uçar Bey, Hüseyin Güneş Bey…  Yani hulasa hepsi güzel insanlar hepsi bu dört yılda çok hayırlı hizmetler yaptılar.  Dedim ya Allah hepsinden ayrı ayrı razı olsun ama bizde, bende, Turan Kocagöz’de, Ahmet Hocaoğlu da, Zafer Kılıç’ta velhasıl diğer insanlarda hizmet etmek istiyoruz. Gebzesi’ne, esnaf arkadaşına, ülkesine katkı sunmak istiyoruz. Peki, bu adamlara ne zaman sıra gelecek yönetici beylerin hangisiyle konuşsam bir dönem daha yapmam lazım bana burada ihtiyaç var ben sizin hacı ağabeyinizim, bir diğeri benim yerim aslıda başkanlık ben proje adamıyım ama yöneticilikle yetiniyorum, bir diğeri ben olmasam GTO’ da işler yürümez. Siz neymişsiniz be ağabeyler meclis üyesi dostlara sorunca ise onlardan da aynı cevabı almanız mümkün. GTO’nun onlara da ihtiyacı varmış…

Eeeeeee ne yapacağız şimdi biz? Nasıl ayıklayacağız bu pirincin taşını… 

İSMET ÖZGENCİN DIŞINDA KOLTUĞU GÖNÜLLÜ BIRAKMAK İSTEYEN YOK  

Bakın güzel ağabeyler biriniz İsa

Biriniz Musa

Birinizin de elide hasa

Etmeyin tutmayın Allahın rızasını daha çok almak istiyorsanız en az % yetmişiniz vazgeçin bu koltuk sevdasından

 GTO’da da bu savaş çıkmasın…   Kimse kimseyi suçlamasın.

Hani herkes hak için çalışıyordu… Ama dedikodu yapmaktan da geri durmuyor

Hani herkes hak için çalışıyordu… Ama kazanmak için her şey mübah’tır demekten de geri kalmıyor

Hani herkes Allah rızası için çalışıyordu… Ama Allah için yapılan hiçbir işte olmuyor… 

Şimdi bu yazıyı okuyanların %80’i ya İSMET HASTA o yüzden girmiyor diyeceksiniz…………… (Yok, valla taş gibi )

İsmet diyor ki benim elimde zaten iki karpuz var… Biri eşim biri de işim üçüncü karpuz ise AK Parti yöneticiliği… Bana dördüncüsünü taşımak düşmez sonra düşünür kırarım Allahın rızasını alayım derken günaha girerim

 Lütfen sizde öyle düşünün bazılarınız Başaran döneminden bu tarafa meclis üyesisiniz… Helen oradasınız yani koltuğa yapışmışsanız haber verin kurtaralım sizi o koltuktan… 

Sevgili okurlarım benim sorduğum, konuştuğum her yönetici ya da meclis üyesi dostlarımız biz hak için buradayız biz hizmet için buradayız biz Allah rızası için buradayız diyor. Ben onların yalancısıyım…  

Bende dedim ki o zaman sıra başkalarına da gelsin herkes Allahın rızasını almak ister…

 
 
 
Etiketler: Bende, cennete, gitmek, istiyorum
Yorumlar
Diğer Yazılar
Büyük taraftar grubu
DEVLETİN MALI DENİZ YEMEYEN…
ADAM GİBİ ADAM
Hamza Şayir’i alkışlıyorum…
Mikdat Aydın, Ne kadar AK Partili?
YAŞAR ÇAKMAK NEREDEN ÇIKTI
Adları Gebze vekili Cemil Yaman ve Tahsin Tarhan
Fikri Işık ile hesaplaşmak!
GEBZESPOR’DA ŞİMDİ NE OLACAK!
Gebze Belediyesi'ni boş verin!
REİS FİKRİ IŞIK’I YEDİ!
Bundan iyi çiftlik mi olur?
DARICA G.B’DE NELER OLUYOR?
SENİ BURADA TUTANLAR SENİN KADAR…!
MURAT AYDIN KİMİN DAVULUNU ÇALIYOR
Darıca G.B Kampından İlk İzlenimlerim
DARICI’DA Kİ ESKİ BİR Ş…..SİZ
KADER AYNI TAM 10 YIL ÖNCESİ
6. SIRA HAKAN HÖBEK Mİ? CEMİL YAMAN MI?
Abdullah Örs ve Yönetimi
Bu kent Hacı Murat ve uzantılarını istemiyor
Karaosmanoğlu “Okudum” diyor ama
Allah'tan savcı şehit oldu
Şener Doğan'dan özür diliyorum
Ne gerekiyorsa yapacağım ya Allah Bismillah
DOĞRUDUR KASETİM VAR CUMARTESİ ÇOCUĞU
Gesiad Gebze’nin en değerli kuruluşudur
Gebzespor şampiyon olur mu?
Sadık Albayrak Bir Şansı Hak Etmiyor Mu?
HÜSEYİN KURT VE YANINDAKİ BİR KİŞİ
Ak Parti ve Gebze, “Vallahi billahi karışacak“
Şevki Demirci'yi anlamak gerek…
Gül Yüzlü Küçük Dev Adam
Gebzespor’dan bir cacık olmaz?
Gebze’deki iki Karslı
ADAMLIK FARKLI BİR ŞEYDİR
YÜZ KİŞİYE SORDUM KURU FASULYE VE SOĞAN
Gazeteci olmak mı? Adam olmak mı?
Kurban Bayramın mübarek olsun İsmail Kadı
Gazeteci mi dediniz?
Bu polisler sadece gaz mı sıkar?
Çayırova’nın kaymakamı
Teşekkürler duygularımı yeşerten insanlar
Bize dalkavuk diyen kıt kafalı
Kucaklayın Beyler!
Abbas Sır’ı Öldürdüler
GTO'da neler oluyor
Allah'ın rızasını almak isteyenler
Ulusal Gazeteler
Arşiv
Haber Yazılımı