Tavuk Dünyası, Avrupa’da da büyümeye devam ediyor

Türkiye’de ‘fast-casual’ restorancılığın öncü markalarından Tavuk Dünyası, Gagawa markasıyla
Avrupa’da da büyüme yolculuğuna devam ediyor. Türkiye’nin 55 şehrinde, 310’dan fazla lezzet
noktasında milyonlarca misafiri ağırlayan Tavuk Dünyası; KKTC’de 4 ve İspanya’da 11 restoranın
ardından Portekiz’de açtığı yeni restoranında da misafirlerini ağırlıyor.

“Yurt dışı yatırımlarımızı hız kesmeden sürdüreceğiz”
Türkiye’den çıkmış global marka olma yolculuğuna yeni lokasyonlarla devam ettiklerini belirten Tavuk
Dünyası CEO’su Volkan Mumcu, “Gagawa ile İspanya’daki ilk restoranımızı Ekim 2022’de başkent
Madrid’de açarak Avrupa yolculuğumuzu başlatmıştık. Bugün İspanya’nın 7 şehrinde, 11
restoranımızda misafirlerimizi ağırlıyoruz. Son olarak Portekiz’de açtığımız restoranımızla
lezzetlerimizi bu ülkedeki misafirlerimizle de buluşturduğumuz için mutluyuz. Damak tatlarımızın
büyük benzerlik taşıdığı İspanya halkıyla kurduğumuz güçlü bağı, kısa sürede Portekiz halkıyla da
sağlayacağımıza inanıyorum. Önümüzdeki dönem başka ülkelerde de yer almayı hedefliyoruz. Bu
doğrultuda yurt dışı yatırımlarımızı hız kesmeden sürdüreceğiz” dedi.

Tavuk Dünyası Hakkında:
2012 yılında kurulan Tavuk Dünyası, bugün Türkiye’nin 55 şehrinde, 310’u aşkın restoranında;
KKTC’de, İspanya’da ve Portekiz’de tavuk ağırlıklı menülerini tüketicilerle buluşturuyor. Kurulduğu
günden bu yana, herkese kaliteli, lezzetli, ulaşılabilir fiyatta bir yemeği; kendini iyi hissedebileceği
mekânlarda sunma hedefi ile ilerleyen Tavuk Dünyası, Türkiye’de “Fast-Casual” restoran deneyiminin
en güçlü temsilcilerinden biri olarak tüketicileri ile buluşmaktadır. 
 
Ankara’da yer alan yüksek standartlardaki üretim merkezi, restoran operasyon yönetim sistemi, geniş
dağıtım ağı ve büyüyen franchising modeli ile Türkiye’de yeme-içme sektörünün öncü firmalarından
biri haline gelen Tavuk Dünyası, başarısını uluslararası boyuta taşımak amacıyla oluşturduğu
“Gagawa” markasıyla yurt dışında da faaliyet göstermektedir.