DİLOVASI BELEDİYESİ 29 EKİM İLANI
AK DARICA 29 EKİM

Alternatif Bank yenilenen mobil uygulamasıyla dijital bankacılığın kolaylığını insan dokunuşuyla birleştiriyor

Gündem 25.04.2024 - 11:25, Güncelleme: 25.04.2024 - 11:25
 

Alternatif Bank yenilenen mobil uygulamasıyla dijital bankacılığın kolaylığını insan dokunuşuyla birleştiriyor

Kusursuz ve zahmetsiz bir dijital deneyim sunmayı hedefleyen Alternatif Bank, mobil bankacılığın pratikliğini insan dokunuşuyla birleştiren yeni mobil uygulaması “Alternatif Bank Mobil” ile müşterilerinin hayatını kolaylaştırmaya devam ediyor.

Alternatif Bank, müşteri ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda teknolojisini ve tasarımlarını tamamen yenilediği mobil uygulaması Alternatif Bank Mobil’i kullanıma sundu. Dijital çağın trendlerine ve değişen kullanıcı ihtiyaçlarına uygun olarak yeniden tasarlanan Alternatif Bank Mobil’le bireysel bankacılık müşterileri, tüm bankacılık işlemlerini zahmetsiz şekilde gerçekleştirirken, uygulama üzerinden tek tıkla kendilerine özel atanan portföy yöneticisine bağlanarak canlı destek alabiliyor. Banka ‘İnsanlı Dijital Bankacılık’ olarak isimlendirdiği yeni hizmet modeliyle, mobil bankacılık kullanan tüm müşterilerine herhangi bir alt limit şartı olmadan alanında uzman bir ‘Portföy Yöneticisi’ atayarak rekabetten ayrışıyor. Öte yandan Alternatif Bank Mobil’de bankacılık hizmetlerine kolay erişim sağlayan yeni menü yapısı ile birlikte, müşterilerin kazanımlarını şeffaf olarak takip edebilecekleri “VOV Hesap Ek Faiz Dünyası” ve “VOV Kart Nakit İadelerim” menüleri gibi yeni özellikler ön plana çıkıyor. Banka, yenilediği mobil uygulamasıyla dijital bankacılık deneyimini geliştirerek bireysel segmentte müşteri tabanını güçlü şekilde büyütmeyi hedefliyor. “Tüm müşterilerimize dijital kanallarımızda kusursuz, zahmetsiz bir deneyim sunmayı hedefliyoruz” Alternatif Bank’ın dijital bankacılık stratejisiyle ilgili görüşlerini bildiren Genel Müdür Ozan Kırmızı, “Alternatif Bank olarak dijital ve bireysel bankacılığı birbirine tam entegre bir şekilde ele alıyor, bu alanda güçlü bir büyümeyle müşteri tabanımızı genişletmeyi hedefliyoruz. Bizim için dijitalleşme müşterimize sunduğumuz toplam deneyimin merkezinde yer alıyor. Stratejimizi bu temel üzerinde şekillendirerek yatırımlarımızı artan bir ivmeyle sürdürüyoruz. Mobil bankacılık artık sektörümüzde ana kanal haline gelmiş durumda. TBB’nin 2023 yıl sonu istatistiklerine göre dijital kanalları aktif olarak kullanan bireysel müşterilerin %90’dan fazlası bankacılık işlemlerini sadece mobil kanallar üzerinden gerçekleştiriyor. Dolayısıyla müşterilerimizin mobilde yaşadığı deneyim hiç olmadığı kadar önemli ve değerli... Bizim hedefimiz de tüm müşterilerimize dijital kanallarımızda kusursuz, zahmetsiz bir deneyim sunarak derinleşen bir ilişki oluşturmak. Yenilediğimiz mobil uygulamamızı bu hedefe giden yolda çok önemli bir kilometretaşı olarak görüyoruz. Alternatif Bank Mobil, yenilikçi tasarımı, ürün-hizmet çeşitliliği, yeni değer önerileri ve fonksiyonelliği ile müşteri deneyimini yeni bir boyuta taşırken, Bankamızın önümüzdeki dönemde bireysel segmentteki büyümesinin temeli olacak” dedi. Yenilenen Alternatif Bank Mobil uygulamasıyla ilgili konuşan Alternatif Bank Bireysel ve Dijital Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Gökay Dede ise “Alternatif Bank’taki tüm stratejik projelerde her şeyden önce müşterilerimizin beklentilerini odağımıza alıyor ve geliştirmelerimizi bu doğrultuda gerçekleştiriyoruz. Bu kapsamda daha iyi ve zahmetsiz bir dijital deneyim sunmak için mobil uygulamamızı yeniledik. Yenilenen Alternatif Bank Mobil sadeleşen, kolay ve hızlı menü yapısı, bu yapı içinde müşterilerimizin kolaylıkla takip edebilecekleri ve değer yaratan “VOV Ek Faiz Dünyası”, “VOV Kart Nakit İadelerim” gibi alt menüleriyle önemli faydalar sunuyor. Mobil uygulamamızı farklılaştıran ve üzerinde önemle durduğumuz zahmetsiz deneyimi pekiştiren unsur ise müşterilerimizin uygulama içinden direkt olarak bağlanabildikleri özel portföy yöneticileri… ‘İnsanlı Dijital Bankacılık’ mottosuyla dijital bankacılık hizmetlerini insan dokunuşuyla birleştirdiğimiz bu hizmetle, mobili kullanan her müşterimize bankacılık ürün ve hizmetleri ile ilgili ihtiyaç duydukları anda kendilerine özel atanmış bankacılarıyla birebir iletişime geçme imkanı sunuyoruz. Dolayısıyla müşterilerimize sadece bankacılık hizmeti vermiyor, ihtiyaç duyduklarında finansal çözüm önerileri sunarak yanlarında olduğumuzu hissettirmek için çabalıyoruz. Bunu bazen uygulamada bir fonksiyonu doğru zamanda karşısına çıkararak, bazen de ihtiyaç duyduğu anda ulaşıp yüz yüze görüşebildiği danışmanın vereceği destek ve yönlendirme ile gerçekleştiriyoruz. Dijital kanallardan sunduğumuz kolaylık, hız ve hizmet çeşitliliği gibi faydalarla, müşterilerimizin hayatına değer katmaya devam edeceğiz” diye konuştu. Yenilenen Alternatif Bank Mobil’e tüm uygulama marketlerinden ve Bankanın kurumsal web sitesinden ulaşılabiliyor. Alternatif Bank Hakkında Alternatif Bank, kurumsal, ticari, bireysel ve dijital bankacılık alanlarında müşterilerine katma değeri yüksek çözümler sunmaya odaklanarak danışman ve sorumlu bankacılık vizyonuyla Türkiye ekonomisi ve reel sektöre desteğini kesintisiz olarak devam ettirmektedir. 1991 yılında faaliyete başlayan Banka, 800’den fazla çalışanı, fiziki ve dijital hizmet kanallarıyla müşterilerine kusursuz bir bankacılık deneyimi yaşatmayı amaçlamaktadır. Katar’ın önde gelen bankalarından The Commercial Bank’ın 2013 yılında çoğunluk hissesini, 2016 yılı sonunda ise tüm hisselerini satın almasının ardından önemli bir atılıma imza atan Banka; yenilenen stratejisi ve hedefleriyle pazardaki etkinliğini önemli ölçüde artırmıştır. Banka, üreten, istihdam yaratan ve Türk ekonomisine katkı sağlayan tüm paydaşlarıyla birlikte büyüme yolcuğuna devam etmektedir. Ayrıntılı bilgi için; Nilüfer Gevenoğlu Alternatif Bank Marka, İletişim ve Sürdürülebilirlik Kurumsal İletişim Yönetmeni nilufer.gevenoglu@alternatifbank.com.tr
Kusursuz ve zahmetsiz bir dijital deneyim sunmayı hedefleyen Alternatif Bank, mobil bankacılığın pratikliğini insan dokunuşuyla birleştiren yeni mobil uygulaması “Alternatif Bank Mobil” ile müşterilerinin hayatını kolaylaştırmaya devam ediyor.

Alternatif Bank, müşteri ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda teknolojisini ve tasarımlarını tamamen yenilediği mobil uygulaması Alternatif Bank Mobil’i kullanıma sundu. Dijital çağın trendlerine ve değişen kullanıcı ihtiyaçlarına uygun olarak yeniden tasarlanan Alternatif Bank Mobil’le bireysel bankacılık müşterileri, tüm bankacılık işlemlerini zahmetsiz şekilde gerçekleştirirken, uygulama üzerinden tek tıkla kendilerine özel atanan portföy yöneticisine bağlanarak canlı destek alabiliyor.

Banka ‘İnsanlı Dijital Bankacılık’ olarak isimlendirdiği yeni hizmet modeliyle, mobil bankacılık kullanan tüm müşterilerine herhangi bir alt limit şartı olmadan alanında uzman bir ‘Portföy Yöneticisi’ atayarak rekabetten ayrışıyor. Öte yandan Alternatif Bank Mobil’de bankacılık hizmetlerine kolay erişim sağlayan yeni menü yapısı ile birlikte, müşterilerin kazanımlarını şeffaf olarak takip edebilecekleri “VOV Hesap Ek Faiz Dünyası” ve “VOV Kart Nakit İadelerim” menüleri gibi yeni özellikler ön plana çıkıyor. Banka, yenilediği mobil uygulamasıyla dijital bankacılık deneyimini geliştirerek bireysel segmentte müşteri tabanını güçlü şekilde büyütmeyi hedefliyor.

“Tüm müşterilerimize dijital kanallarımızda kusursuz, zahmetsiz bir deneyim sunmayı hedefliyoruz”
Alternatif Bank’ın dijital bankacılık stratejisiyle ilgili görüşlerini bildiren Genel Müdür Ozan Kırmızı, “Alternatif Bank olarak dijital ve bireysel bankacılığı birbirine tam entegre bir şekilde ele alıyor, bu alanda güçlü bir büyümeyle müşteri tabanımızı genişletmeyi hedefliyoruz. Bizim için dijitalleşme müşterimize sunduğumuz toplam deneyimin merkezinde yer alıyor. Stratejimizi bu temel üzerinde şekillendirerek yatırımlarımızı artan bir ivmeyle sürdürüyoruz. Mobil bankacılık artık sektörümüzde ana kanal haline gelmiş durumda. TBB’nin 2023 yıl sonu istatistiklerine göre dijital kanalları aktif olarak kullanan bireysel müşterilerin %90’dan fazlası bankacılık işlemlerini sadece mobil kanallar üzerinden gerçekleştiriyor. Dolayısıyla müşterilerimizin mobilde yaşadığı deneyim hiç olmadığı kadar önemli ve değerli... Bizim hedefimiz de tüm müşterilerimize dijital kanallarımızda kusursuz, zahmetsiz bir deneyim sunarak derinleşen bir ilişki oluşturmak. Yenilediğimiz mobil uygulamamızı bu hedefe giden yolda çok önemli bir kilometretaşı olarak görüyoruz. Alternatif Bank Mobil, yenilikçi tasarımı, ürün-hizmet çeşitliliği, yeni değer önerileri ve fonksiyonelliği ile müşteri deneyimini yeni bir boyuta taşırken, Bankamızın önümüzdeki dönemde bireysel segmentteki büyümesinin temeli olacak” dedi.

Yenilenen Alternatif Bank Mobil uygulamasıyla ilgili konuşan Alternatif Bank Bireysel ve Dijital Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Gökay Dede ise “Alternatif Bank’taki tüm stratejik projelerde her şeyden önce müşterilerimizin beklentilerini odağımıza alıyor ve geliştirmelerimizi bu doğrultuda gerçekleştiriyoruz. Bu kapsamda daha iyi ve zahmetsiz bir dijital deneyim sunmak için mobil uygulamamızı yeniledik. Yenilenen Alternatif Bank Mobil sadeleşen, kolay ve hızlı menü yapısı, bu yapı içinde müşterilerimizin kolaylıkla takip edebilecekleri ve değer yaratan “VOV Ek Faiz Dünyası”, “VOV Kart Nakit İadelerim” gibi alt menüleriyle önemli faydalar sunuyor. Mobil uygulamamızı farklılaştıran ve üzerinde önemle durduğumuz zahmetsiz deneyimi pekiştiren unsur ise müşterilerimizin uygulama içinden direkt olarak bağlanabildikleri özel portföy yöneticileri… ‘İnsanlı Dijital Bankacılık’ mottosuyla dijital bankacılık hizmetlerini insan dokunuşuyla birleştirdiğimiz bu hizmetle, mobili kullanan her müşterimize bankacılık ürün ve hizmetleri ile ilgili ihtiyaç duydukları anda kendilerine özel atanmış bankacılarıyla birebir iletişime geçme imkanı sunuyoruz. Dolayısıyla müşterilerimize sadece bankacılık hizmeti vermiyor, ihtiyaç duyduklarında finansal çözüm önerileri sunarak yanlarında olduğumuzu hissettirmek için çabalıyoruz. Bunu bazen uygulamada bir fonksiyonu doğru zamanda karşısına çıkararak, bazen de ihtiyaç duyduğu anda ulaşıp yüz yüze görüşebildiği danışmanın vereceği destek ve yönlendirme ile gerçekleştiriyoruz. Dijital kanallardan sunduğumuz kolaylık, hız ve hizmet çeşitliliği gibi faydalarla, müşterilerimizin hayatına değer katmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

Yenilenen Alternatif Bank Mobil’e tüm uygulama marketlerinden ve Bankanın kurumsal web sitesinden ulaşılabiliyor.

Alternatif Bank Hakkında
Alternatif Bank, kurumsal, ticari, bireysel ve dijital bankacılık alanlarında müşterilerine katma değeri yüksek çözümler sunmaya odaklanarak danışman ve sorumlu bankacılık vizyonuyla Türkiye ekonomisi ve reel sektöre desteğini kesintisiz olarak devam ettirmektedir. 1991 yılında faaliyete başlayan Banka, 800’den fazla çalışanı, fiziki ve dijital hizmet kanallarıyla müşterilerine kusursuz bir bankacılık deneyimi yaşatmayı amaçlamaktadır. Katar’ın önde gelen bankalarından The Commercial Bank’ın 2013 yılında çoğunluk hissesini, 2016 yılı sonunda ise tüm hisselerini satın almasının ardından önemli bir atılıma imza atan Banka; yenilenen stratejisi ve hedefleriyle pazardaki etkinliğini önemli ölçüde artırmıştır. Banka, üreten, istihdam yaratan ve Türk ekonomisine katkı sağlayan tüm paydaşlarıyla birlikte büyüme yolcuğuna devam etmektedir.

Ayrıntılı bilgi için;
Nilüfer Gevenoğlu
Alternatif Bank
Marka, İletişim ve Sürdürülebilirlik
Kurumsal İletişim Yönetmeni
nilufer.gevenoglu@alternatifbank.com.tr

Kocaeli HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve hedefgazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.