Valiliğimizin Kapısı Hep Açık

Gündem 16.05.2024 - 10:48, Güncelleme: 16.05.2024 - 10:48
 

Valiliğimizin Kapısı Hep Açık

Son yıllarda giderek hızlanan değişim ve dönüşüm sürecinin neticesinde iki kat daha önem kazanan kamu hizmetlerinin ulaşılabilirliğini ve etkinliğini artırmak amacıyla İçişleri Bakanlığımızın talimatları doğrultusunda 2017 yılı Aralık ayından itibaren, Valiliğimizde Açık Kapı Şube Müdürlüğü ve sonraki süreçte de Kaymakamlıklarımızda Açık Kapı birimleri oluşturulmak suretiyle hizmet vermeye başlanmıştır.

Son yıllarda giderek hızlanan değişim ve dönüşüm sürecinin neticesinde iki kat daha önem kazanan kamu hizmetlerinin ulaşılabilirliğini ve etkinliğini artırmak amacıyla İçişleri Bakanlığımızın talimatları doğrultusunda 2017 yılı Aralık ayından itibaren, Valiliğimizde Açık Kapı Şube Müdürlüğü ve sonraki süreçte de Kaymakamlıklarımızda Açık Kapı birimleri oluşturulmak suretiyle hizmet vermeye başlanmıştır. Sosyal Devlet anlayışıyla vatandaşımızın ihtiyaç ve taleplerinin öncelikli olduğunu her fırsatta vurgulayan Vali Seddar Yavuz, “İnsanı Yaşat ki Devlet Yaşasın” şiarıyla hareket ederek vatandaşların sıkıntılarının dinlenmesi ve çözüm üretilmesi noktasında vatandaş odaklı hizmet veren birimlerimizi talimatlandırarak yapılan çalışmaları da yakından takip etmektedir.  128 Bin 765 Başvuruya İşlem Yapıldı Bu kapsamda, ilimizde 2017 yılı itibariyle hizmete alınan Valiliğimiz Açık Kapı Şube Müdürlüğü ve Kaymakamlıklarımız Açık Kapı birimlerinde yüz yüze alınan başvuru sayısı 3.643 olup; sözlü ve yazılı olarak talep ve şikayetler iletebildiği gibi (https://www.acikkapi.gov.tr/) web sitesi, mobil uygulama ve elektronik ortamda e-devlet üzerinden yapılan başvuru sayısı ise 125.122’dir. 2024 yılı başından Nisan ayı sonuna kadarki başvurular üzerinden yapılan istatistiki incelemelere göre; 358 başvuru ile 20-30 yaş grubu ve lise mezunlarının daha fazla başvuruda bulunduğu, cinsiyete göre başvuru sayısı incelendiğinde de başvuruların %68’inin (365 başvuru) kadınlar tarafından yapıldığı, hizmet türünde yapılan değerlendirmelere göre de %72,63’lük oran ile en çok Sosyal Hizmetler alanında başvuru alındığı ve vatandaşlarımızın sorun, şikayet ve talepleri çözümlendikçe müracaat sayısının arttığı gözlemlenmiştir. Valiliğimizin Sosyal Medya Hesapları Üzerinden 2.719 Müracaat Alındı Valiliğimize ait sosyal medya hesapları (X-instagram) üzerinden yapılan talep ve şikayetler, Vali Seddar Yavuz’un talimatlarıyla kurulan Medya İletişim Sistemi (MİS)’e günlük olarak işlenmekte, ilgili kurumlara iletilerek takibi yapılmaktadır. 2020 yılı Temmuz ayı itibariyle kurulan ve sosyal medya hesaplarımız üzerinden gelen talep ve şikayetlerle ilgili sosyal medya hesaplarımız vasıtasıyla iletişim sağlanarak MİS’e işlenen müracaat sayısı Nisan ayı sonu itibariyle 2.719 olup, yıllara göre bakıldığında en çok müracaatın 977 sayısıyla 2021 yılında yapıldığı görülmüştür. Kurumsal e-posta Üzerinden 2351 Başvuru Valiliğimizin kurumsal e-postası olan kocaeli@icisleri.gov.tr üzerinden yapılan başvurular da yine günlük olarak takip edilmektedir. 2020 yılından 2024 yılı Nisan ayı sonu itibariyle e-posta üzerinden yapılan 2.351 müracaata işlem yapılmış olup, yıllara göre yapılan değerlendirmelere göre 742 müracaat sayısı ile en çok 2021 yılında işlem yapıldığı görülmüştür. Kurulan bu hizmet odaklı ağlar vesilesiyle vatandaşlarımızın taleplerine hızlı ve doğru çözüm üretme gayretinin yanında, özellikle vatandaş odaklı çalışan birimlerimizde güler yüzlü hizmet ile doğru iletişim kurulmasına hassasiyet gösterilmekte; bunun yanı sıra Valiliğimize gelen yaşlılarımız, engelli vatandaşlarımız, devletin şefkatine emanet edilen şehit yakınlarımız ve gazilerimize ilgili birimlerimiz tarafından mihmandarlık hizmeti verilmektedir.
Son yıllarda giderek hızlanan değişim ve dönüşüm sürecinin neticesinde iki kat daha önem kazanan kamu hizmetlerinin ulaşılabilirliğini ve etkinliğini artırmak amacıyla İçişleri Bakanlığımızın talimatları doğrultusunda 2017 yılı Aralık ayından itibaren, Valiliğimizde Açık Kapı Şube Müdürlüğü ve sonraki süreçte de Kaymakamlıklarımızda Açık Kapı birimleri oluşturulmak suretiyle hizmet vermeye başlanmıştır.

Son yıllarda giderek hızlanan değişim ve dönüşüm sürecinin neticesinde iki kat daha önem kazanan kamu
hizmetlerinin ulaşılabilirliğini ve etkinliğini artırmak amacıyla İçişleri Bakanlığımızın talimatları
doğrultusunda 2017 yılı Aralık ayından itibaren, Valiliğimizde Açık Kapı Şube Müdürlüğü ve sonraki
süreçte de Kaymakamlıklarımızda Açık Kapı birimleri oluşturulmak suretiyle hizmet vermeye
başlanmıştır.
Sosyal Devlet anlayışıyla vatandaşımızın ihtiyaç ve taleplerinin öncelikli olduğunu her fırsatta vurgulayan
Vali Seddar Yavuz, “İnsanı Yaşat ki Devlet Yaşasın” şiarıyla hareket ederek vatandaşların sıkıntılarının
dinlenmesi ve çözüm üretilmesi noktasında vatandaş odaklı hizmet veren birimlerimizi talimatlandırarak
yapılan çalışmaları da yakından takip etmektedir. 

128 Bin 765 Başvuruya İşlem Yapıldı

Bu kapsamda, ilimizde 2017 yılı itibariyle hizmete alınan Valiliğimiz Açık Kapı Şube Müdürlüğü ve
Kaymakamlıklarımız Açık Kapı birimlerinde yüz yüze alınan başvuru sayısı 3.643 olup; sözlü ve yazılı
olarak talep ve şikayetler iletebildiği gibi (https://www.acikkapi.gov.tr/) web sitesi, mobil uygulama ve
elektronik ortamda e-devlet üzerinden yapılan başvuru sayısı ise 125.122’dir.
2024 yılı başından Nisan ayı sonuna kadarki başvurular üzerinden yapılan istatistiki incelemelere göre;
358 başvuru ile 20-30 yaş grubu ve lise mezunlarının daha fazla başvuruda bulunduğu, cinsiyete göre
başvuru sayısı incelendiğinde de başvuruların %68’inin (365 başvuru) kadınlar tarafından yapıldığı,
hizmet türünde yapılan değerlendirmelere göre de %72,63’lük oran ile en çok Sosyal Hizmetler alanında
başvuru alındığı ve vatandaşlarımızın sorun, şikayet ve talepleri çözümlendikçe müracaat sayısının arttığı
gözlemlenmiştir.

Valiliğimizin Sosyal Medya Hesapları Üzerinden 2.719 Müracaat Alındı

Valiliğimize ait sosyal medya hesapları (X-instagram) üzerinden yapılan talep ve şikayetler, Vali Seddar
Yavuz’un talimatlarıyla kurulan Medya İletişim Sistemi (MİS)’e günlük olarak işlenmekte, ilgili kurumlara
iletilerek takibi yapılmaktadır.
2020 yılı Temmuz ayı itibariyle kurulan ve sosyal medya hesaplarımız üzerinden gelen talep ve
şikayetlerle ilgili sosyal medya hesaplarımız vasıtasıyla iletişim sağlanarak MİS’e işlenen müracaat sayısı
Nisan ayı sonu itibariyle 2.719 olup, yıllara göre bakıldığında en çok müracaatın 977 sayısıyla 2021
yılında yapıldığı görülmüştür.

Kurumsal e-posta Üzerinden 2351 Başvuru

Valiliğimizin kurumsal e-postası olan kocaeli@icisleri.gov.tr üzerinden yapılan başvurular da yine günlük
olarak takip edilmektedir. 2020 yılından 2024 yılı Nisan ayı sonu itibariyle e-posta üzerinden yapılan
2.351 müracaata işlem yapılmış olup, yıllara göre yapılan değerlendirmelere göre 742 müracaat sayısı ile
en çok 2021 yılında işlem yapıldığı görülmüştür.
Kurulan bu hizmet odaklı ağlar vesilesiyle vatandaşlarımızın taleplerine hızlı ve doğru çözüm üretme
gayretinin yanında, özellikle vatandaş odaklı çalışan birimlerimizde güler yüzlü hizmet ile doğru iletişim
kurulmasına hassasiyet gösterilmekte; bunun yanı sıra Valiliğimize gelen yaşlılarımız, engelli
vatandaşlarımız, devletin şefkatine emanet edilen şehit yakınlarımız ve gazilerimize ilgili birimlerimiz
tarafından mihmandarlık hizmeti verilmektedir.

Kocaeli HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve hedefgazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.