THY'de bazı seferler iptal

Gündem 19.07.2024 - 14:17, Güncelleme: 19.07.2024 - 14:17
 

THY'de bazı seferler iptal

Dünya yazılım hatası nedeniyle durma noktasına geldi. Havacılık dahil pek çok sektör iş yapamaz duruma geldi. Krizden etkilenen şirketler arasında yer alan THY'den açıklama geldi. THY, bazı seferlerin iptal olduğunu duyurdu. THY seferi iptal olmayan yolcular için de ek hakların tanımlandığını duyurdu. Açıklamaya göre; değişiklik ve iade talepleri 25 Temmuz tarihine kadar ücretsiz yapılacak

Türk Hava Yolları (THY) küresel ölçekte yaşanan ve havacılık dahil pekçok sektörü etkileyen yazılım sorunu nedeniyle iptal edilen seferlere ilişkin bir açıklama yayınladı. THY "küresel çapta hizmet veren bir tedarikçi kaynaklı teknik aksaklık nedeniyle" bazı seferlerin iptal olduğunu belirterek, uçuş durumunun THY mobil uygulamasında yer alan "Uçuş Durumu" sekmesinden takip edilebileceğini hatırlattı.  THY'den yapılan açıklama şöyle: * Havacılık sektörü de dahil olmak üzere farklı sektörleri etkileyen ve küresel çapta hizmet veren bir tedarikçi kaynaklı teknik aksaklık meydana gelmiş olup, bu aksaklık neticesinde bazı seferlerimiz iptal edilmiştir. * Uçuşunuzun durumunu mobil uygulamamızda yer alan "Uçuş durumu" sekmesinden görüntüleyebilirsiniz. Seferi iptal olmayan yolcularımız için de yaşanılan aksaklık nedeniyle ek haklar tanımlanmıştır. Sistemsel aksaklık giderildikten sonra aşağıdaki şartları sağlayan yolcularımız satış kanallarımızdan işlem yapabilirler.   * 19 Temmuz 2024 ve öncesinde düzenlenmiş biletler için 19 Temmuz 2024 tarihindeki seferlerimize kayıtlı tüm Türk Hava Yolları yolcularımızın, 25 Temmuz 2024 (dahil) tarihine kadar işlem yaptırmaları kaydıyla ilave haklar tanımlanmıştır. 1) Rezervasyon değişiklikleri ücretsiz yapılacaktır. Uçuş saati geçmiş olmasına rağmen henüz işlem yaptırmayan ve uçuşlarına katılamayan yolcularımız hak kaybı yaşamayacaklardır. 2) İade talepleri: a) Hiç kullanılmamış biletler için kesintisiz iade yapılacaktır. b) Kısmi olarak kullanılmış, seyahatin tamamlanmamış olduğu biletlerde, biletin kullanılmayan uçuşlarına ait iade işlemi kesintisiz yapılacaktır. 3) İlgili uygulamalar sadece Türk Hava Yolları tarafından icra edilen seferlerde kayıtlı grup ve münferit yolcular için geçerli olacaktır.  
Dünya yazılım hatası nedeniyle durma noktasına geldi. Havacılık dahil pek çok sektör iş yapamaz duruma geldi. Krizden etkilenen şirketler arasında yer alan THY'den açıklama geldi. THY, bazı seferlerin iptal olduğunu duyurdu. THY seferi iptal olmayan yolcular için de ek hakların tanımlandığını duyurdu. Açıklamaya göre; değişiklik ve iade talepleri 25 Temmuz tarihine kadar ücretsiz yapılacak

Türk Hava Yolları (THY) küresel ölçekte yaşanan ve havacılık dahil pekçok sektörü etkileyen yazılım sorunu nedeniyle iptal edilen seferlere ilişkin bir açıklama yayınladı. THY "küresel çapta hizmet veren bir tedarikçi kaynaklı teknik aksaklık nedeniyle" bazı seferlerin iptal olduğunu belirterek, uçuş durumunun THY mobil uygulamasında yer alan "Uçuş Durumu" sekmesinden takip edilebileceğini hatırlattı. 

THY'den yapılan açıklama şöyle:

* Havacılık sektörü de dahil olmak üzere farklı sektörleri etkileyen ve küresel çapta hizmet veren bir tedarikçi kaynaklı teknik aksaklık meydana gelmiş olup, bu aksaklık neticesinde bazı seferlerimiz iptal edilmiştir.

* Uçuşunuzun durumunu mobil uygulamamızda yer alan "Uçuş durumu" sekmesinden görüntüleyebilirsiniz. Seferi iptal olmayan yolcularımız için de yaşanılan aksaklık nedeniyle ek haklar tanımlanmıştır. Sistemsel aksaklık giderildikten sonra aşağıdaki şartları sağlayan yolcularımız satış kanallarımızdan işlem yapabilirler.

 

* 19 Temmuz 2024 ve öncesinde düzenlenmiş biletler için 19 Temmuz 2024 tarihindeki seferlerimize kayıtlı tüm Türk Hava Yolları yolcularımızın, 25 Temmuz 2024 (dahil) tarihine kadar işlem yaptırmaları kaydıyla ilave haklar tanımlanmıştır.

1) Rezervasyon değişiklikleri ücretsiz yapılacaktır. Uçuş saati geçmiş olmasına rağmen henüz işlem yaptırmayan ve uçuşlarına katılamayan yolcularımız hak kaybı yaşamayacaklardır.

2) İade talepleri:

a) Hiç kullanılmamış biletler için kesintisiz iade yapılacaktır.
b) Kısmi olarak kullanılmış, seyahatin tamamlanmamış olduğu biletlerde, biletin kullanılmayan uçuşlarına ait iade işlemi kesintisiz yapılacaktır.

3) İlgili uygulamalar sadece Türk Hava Yolları tarafından icra edilen seferlerde kayıtlı grup ve münferit yolcular için geçerli olacaktır.

 
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve hedefgazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.