Haber Detayı
23 Kasım 2015 - Pazartesi 08:57
 
Ekran başında harcıyoruz
Kampanyaları ölçümleyen intelliAd'in, aralarında Türkiye'nin de bulunduğu birçok Avrupa ülkesini içeren araştırması ilginç bulgular ortaya koydu.
Dilovası Haberi
Ekran başında harcıyoruz

. Buna göre; tüketiciler, televizyonların en yüksek izlenme aralığı olan ve prime time olarak adlandırılan saat 20.00 ile 23.00 arasında daha çok, daha pahalı ve daha hızlı  yapıyor. Prime time aralığında online mağazalar günlük ortalamalarından yüzde 57 daha fazla trafik görüyor. Tüketiciler TV karşısında daha hızlı alışveriş kararı veriyor.

Kaynak: Editör:
Etiketler: Ekran, başında, harcıyoruz,
Yorumlar
Haber Yazılımı