HAVA BAHANE FİYATLAR ŞAHANE

Gebze 26.01.2016 - 09:02, Güncelleme: 26.12.2020 - 11:31
 

HAVA BAHANE FİYATLAR ŞAHANE

Marketlerin zam için son bahanesi kar oldu. Soğuk havayı fırsat bilen marketler sebze-meyvenin tezgah ile hal fiyatı arasındaki makası iyice açtı. Fiyat farkında halde 1, markette 5 lira olan armut ipi göğüsledi

Gıda fiyatlarındaki üretici ile tüketici arasındaki fiyat farkı kapanmak bilmiyor. Marketlerin sebze-meyve fiyatlarına zam bahanelerinin ardı arkası kesilmiyor. 'Ürün az', 'Ulaşım sağlanamıyor', 'Don oldu', 'Sıcak kavurdu' derken yılın 12 ayında ürünü tarla fiyatının kat be kat üstünde tüketiciye sunan marketin son bahanesi ise 'kar yağdı' oldu. Hal fiyatlarına bakıldığında, bazı marketlerin zam yapmak için adeta fırsat kovaladığı ortaya çıktı. Üreticiden 1 liraya çıkan ürün, ortalama 3 liraya vatandaşın sofrasına geldi.  ÜRETİCİNİN CEBİ BOŞ İstanbul hal fiyatları ile market fiyatları kıyaslandığında en yüksek fiyat farkı armutta karşımıza çıktı. Halde kilogramı 1 lira olan armut, markette 5 liraya vitrine çıktı. Fahiş fiyat farkında armudu, hurma takip etti. İstanbul Hali'nde 2 lira olan hurma, marketlerde 6 liraya satışa sunuldu. Pazar fiyatları ise market fiyatlarının bir miktar altında seyrederek, vatandaşın bütçesine rahatlık sağlayacak ciddi bir fark ortaya koymadı. Sebze-meyvenin pazar fiyatı, hal fiyatının yine çok üstünde, market fiyatının ise biraz altında bulunuyor. Üretici kazanamadığından, tüketici fahiş fiyattan yakınıyor.
Marketlerin zam için son bahanesi kar oldu. Soğuk havayı fırsat bilen marketler sebze-meyvenin tezgah ile hal fiyatı arasındaki makası iyice açtı. Fiyat farkında halde 1, markette 5 lira olan armut ipi göğüsledi

Gıda fiyatlarındaki üretici ile tüketici arasındaki fiyat farkı kapanmak bilmiyor. Marketlerin sebze-meyve fiyatlarına zam bahanelerinin ardı arkası kesilmiyor. 'Ürün az', 'Ulaşım sağlanamıyor', 'Don oldu', 'Sıcak kavurdu' derken yılın 12 ayında ürünü tarla fiyatının kat be kat üstünde tüketiciye sunan marketin son bahanesi ise 'kar yağdı' oldu. Hal fiyatlarına bakıldığında, bazı marketlerin zam yapmak için adeta fırsat kovaladığı ortaya çıktı. Üreticiden 1 liraya çıkan ürün, ortalama 3 liraya vatandaşın sofrasına geldi. 




ÜRETİCİNİN CEBİ BOŞ
İstanbul hal fiyatları ile market fiyatları kıyaslandığında en yüksek fiyat farkı armutta karşımıza çıktı. Halde kilogramı 1 lira olan armut, markette 5 liraya vitrine çıktı. Fahiş fiyat farkında armudu, hurma takip etti. İstanbul Hali'nde 2 lira olan hurma, marketlerde 6 liraya satışa sunuldu. Pazar fiyatları ise market fiyatlarının bir miktar altında seyrederek, vatandaşın bütçesine rahatlık sağlayacak ciddi bir fark ortaya koymadı. Sebze-meyvenin pazar fiyatı, hal fiyatının yine çok üstünde, market fiyatının ise biraz altında bulunuyor. Üretici kazanamadığından, tüketici fahiş fiyattan yakınıyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve hedefgazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.