Örs'ten Piyasa Değerlendirmesi

Gebze 08.07.2018 - 09:34, Güncelleme: 26.12.2020 - 11:33
 

Örs'ten Piyasa Değerlendirmesi

1989 Yılında 300 m2 alanda ticari  faaliyetine başlayan SMA Metrostar,  2017 yılına gelindiğinde  900 kişiyi istihdam eden bir firma haline geldi. Çalışan personelin performanısını artırıcı "Ayın Elemanı" programını hayata geçiren ve düzenli bir şekilde uygulamaya devam eden şirken müşteri temsilcileri arasında da performans değerlendirmesi yapıyor ve sonuçlara göre başarılı temsilcilere ödüllerle buluşturyor. İşte bu tür şirket içi etkinliğin sonuncusunda çalışma arkadaşlarına bir değerlendirme konuşması yapan Abdullah Örs, "Her sene ürün bazında ciddi anlamda değişiklikler oluyor. İklim değişikliği ile ilgili TGDF olarak hazırlanan rapor bakanlığa verildi. Bütün dünya da iklim değişikliklerini baz alarak, ürün deseninin biçilebilir alanlarına planlama yapıyorlar. Türkiye'de de bu iklim değişikliği planlarının öngörülerek, bakanlığımızın da ürün coğrafyasında hangi ürünün ekilebilir, sağlıklı verim verilmesi açısından bunun planlaması yapılması lazım. Bu anlamda baktığımız zaman bu desteklerin kesinlikle ithalatın büyümesini engelleyecek, Türkiye'de ekilebilir ve üretebilir ürün desenlerinin tekrar teşviklerle yükseltilmesi lazım" dedi. Örs, merdiven altı üretimde bakanlıkla yaptıkları görüşmede çok ciddi denetim yapıldığını vurgulayarak, "Bu konuda özellikle işlenmiş ambalajlı ürünlerin piyasada satılması konusunda gıda ve içecek sektörüyüz. Avrupa Birliği standartlarının uygulanması konusundaki hassasiyetimizi dile getiriyoruz. Özellikle açıkta satılan, pazarda satılan ürünlerde, merdiven altı ürünleri teşvik edecek, tüketiciyi de bilinçlendirmemiz lazım. Ambalajlı ürünlerin tüketilmesinde de bilinçlendirilmesi gerekiyor" ifadelerini kullandı.  

1989 Yılında 300 m2 alanda ticari  faaliyetine başlayan SMA Metrostar,  2017 yılına gelindiğinde  900 kişiyi istihdam eden bir firma haline geldi. Çalışan personelin performanısını artırıcı "Ayın Elemanı" programını hayata geçiren ve düzenli bir şekilde uygulamaya devam eden şirken müşteri temsilcileri arasında da performans değerlendirmesi yapıyor ve sonuçlara göre başarılı temsilcilere ödüllerle buluşturyor. İşte bu tür şirket içi etkinliğin sonuncusunda çalışma arkadaşlarına bir değerlendirme konuşması yapan Abdullah Örs, "Her sene ürün bazında ciddi anlamda değişiklikler oluyor. İklim değişikliği ile ilgili TGDF olarak hazırlanan rapor bakanlığa verildi. Bütün dünya da iklim değişikliklerini baz alarak, ürün deseninin biçilebilir alanlarına planlama yapıyorlar. Türkiye'de de bu iklim değişikliği planlarının öngörülerek, bakanlığımızın da ürün coğrafyasında hangi ürünün ekilebilir, sağlıklı verim verilmesi açısından bunun planlaması yapılması lazım. Bu anlamda baktığımız zaman bu desteklerin kesinlikle ithalatın büyümesini engelleyecek, Türkiye'de ekilebilir ve üretebilir ürün desenlerinin tekrar teşviklerle yükseltilmesi lazım" dedi.

Örs, merdiven altı üretimde bakanlıkla yaptıkları görüşmede çok ciddi denetim yapıldığını vurgulayarak, "Bu konuda özellikle işlenmiş ambalajlı ürünlerin piyasada satılması konusunda gıda ve içecek sektörüyüz. Avrupa Birliği standartlarının uygulanması konusundaki hassasiyetimizi dile getiriyoruz. Özellikle açıkta satılan, pazarda satılan ürünlerde, merdiven altı ürünleri teşvik edecek, tüketiciyi de bilinçlendirmemiz lazım. Ambalajlı ürünlerin tüketilmesinde de bilinçlendirilmesi gerekiyor" ifadelerini kullandı.

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve hedefgazetesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.